Hämeenlinnan kaupunki on myöntänyt Nuoli-Haukat Ry:lle käyttöoikeuden osaan Hämeenlinnan Viisarissa sijaitsevasta alueesta. Tällä alueella Nuoli-Haukat toimii yhdessä Hämeenlinnan Diskaajien, RC-autoilijoiden ja Linnasoft – Hämeenlinna Airsoft ry:n kanssa.

Nuoli-Haukat ry on rakentanut alueelle jousiammuntaa varten kentät 10m – 70m matkoille sekä maastoradan. Maastorata koostuu 12:sta rastista, joista jokaisella on sekä taulu että 3D-eläin. Maastoradalle on merkitty SJAL:in sääntöjen mukaiset ammuntapaikat.

Jousiammuntakeskus on jäsenistön vapaassa käytössä.

Jousiammuntakeskuksessa saa käyttää alla lueteltuja jousityyppejä taulukärkisillä nuolilla.

• Perinnejousi
  • Vastakaarijousi
  • Taljajousi
  • Hevosjousi
  • Pitkäjousi

Ruuti- ja ilma-aseilla sekä varsijousella ampuminen Viisarissa on ehdottomasti kielletty.

Vierailu jousiammuntakeskuksessa

Nuoli-Haukat ry:n hallitus on päättänyt mahdollistaa seuraan kuulumattomien Viisarin jousiampumaradan ja maastoradan käytön vierailijoille maksamalla nimellisen 5€:n päiväkohtaisen käyttömaksun.

Maksun voi suorittaa tämän linkin kautta, linkki vie sinut uudelle sivulle. Maksusta saat itsellesi kuitin antamaasi sähköpostiosoitteeseen, pidä kuitti varmuuden vuoksi tallessa käydessäsi jousiammuntakeskuksella.

Saapuminen Viisarin jousiammuntakeskukseen

Viisarin jousiammuntaradalle käännytään osoitteesta Hirvilammentie 38, Hämeenlinna. Jousiammuntaradalle kuljetaan RC-autoilijoiden hiekkaradan vasenta vierustaa pitkin, huomaa Nuolihaukat opaste RC-ratojen välissä aukealla. Huomioi muut maastossa liikkuvat saapuessasi autolla.